Rozkład dnia
GRUPA I (3- latki)
Grupa II ( 5-latki)
6.30-8.15 - schodzenie się dzieci do przedszkola, zabawy swobodne, gry stolikowe, praca twórcza, praca wyrównawcza,
8.15-8.30 - czynności organizacyjno-porządkowe, zabawy integracyjne w kole, ćwiczenia gimnastyczne
8.30-8.40 - toaleta, dokładne mycie rąk
8.40-9.00 - śniadanie
9.00-9.10 – toaleta po śniadaniu
9.10-9.30 – czytanie bajek, zabawy w kole, opowiadania, zagadki, quizy
9.30-10.00- zajęcia dydaktyczne, praca w kartach pracy
10.00-10.20- czas na zabawę swobodną, puzzle, układanki, gry stolikowe
10.20-11.20 – spacery, zabawy na placu zabaw, aktywność na świeżym powietrzu
11.20-11.30- czynności higieniczne przed obiadem
11.30-12.00 - obiad
12.00-12.30 – poobiednia toaleta, relaksacja, czytanie, śpiewanie, zabawy grupowe
12.30- 13.55 – zajęcia dodatkowe, praca indywidualna, zabawy w sali lub na świeżym powietrzu
13.55-14.00 - toaleta – mycie rąk
14.00-14.15 – podwieczorek
14.15- 15.30 – zabawy, odpoczynek, gry stolikowe, praca twórcza dzieci, rozchodzenie się dzieci do domu.
GRUPA III (4,5- latki)
6.30- 8.40- Schodzenia się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne według pomysłów dzieci, praca indywidualna z dzieckiem, zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe, poranne ćwiczenia gimnastyczne.
8.40- 8.50- Czynności organizacyjno- porządkowe
8.50- 9.00- Przygotowanie do śniadania. Toaleta
9.00- 9.20- Śniadanie, kultura przy stole
9.20- 9.30- Czynności higieniczne po śniadaniu
9.30- 10.30- Spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy i gry na świeżym powietrzu, czynności samoobsługowe.
10.30- 11.10- Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji Podstawy Programowej, zabawy zorganizowane przez nauczyciela, praca w kartach pracy
11.10- 11.50 - Zabawy swobodne według pomysłów dzieci
11.50- 12.00- Czynności higieniczne przed obiadem
12.00- 12.30 - Obiad, kultura przy stole
12.30- 12.45- Czynności higieniczne po posiłku
12.45- 13.50 - Odpoczynek poobiedni- czytanie literatury dziecięcej, relaksacja przy muzyce. Zajęcia dodatkowe oraz zabawy dowolne rozwijające zainteresowania i uzdolnienia dzieci. Praca indywidualna z dzieckiem.
13.50- 14.00 - Przygotowanie do podwieczorka.
14.00- 14.15 - Podwieczorek, kultura przy stole. Toaleta.
14.15- 15.30 – Zabawy w sali, na placu, zajęcia różne według pomysłów dzieci. Rozchodzenie się dzieci do domów.